První velký patch na Doom: The Dark Ages

Aktualizace 1 (Update 1) je první velká oprava pro hru DOOM: The Dark Ages, která přináší obecné vylepšení vyváženosti hry, zlepšuje zvukový mix a opravuje níže uvedené chyby. Navíc přináší balanc do konkrétních prvků hry, aby byl zážitek z drcení nepřátel ještě intenzivnější.

Vylepšení a úpravy – všechny platformy

  • Upraven zvukový mix, aby byla hudba a zvukové efekty vyváženější na výchozích úrovních (pro dosažení nejlepších výsledků doporučujeme resetovat nastavení zvuku na výchozí hodnoty)
  • Zkrácená doba, po kterou zůstává zdraví snížené během misí Atlan
  • Sprint VFX je nyní deaktivován pro automatický sprint.

Obecné vylepšení vyváženosti hry (některé z nich byly dříve aktivními nastavitelnými parametry, které byly z článku odstraněny a do hry přidány v aktualizaci 1). Tyto parametry jsou níže označeny jako: (*PT) pro „předchozí nastavitelný parametr“

Obecné

  • (*PT) Zkrácena doba, po kterou zůstávají určité poklesy zdraví a brnění ve světě v [spoiler] souboji s bossem.
  • (*PT) Zvýšeno poškození určitých útoků pro následující nepřátelské AI: Agaddon Hunter, Cosmic Baron, Hellknight, Komodo a Pinky Rider
  • (*PT) Upraveny systémy odpouštění hráčům, aby byly méně velkorysé u většiny posuvníků „Poškození hráče“ (100 % – 500 %)

Atlan

  • (*PT) Zkrácena doba, po kterou zůstávají ve světě snížení zdraví v misi Atlan
  • (*PT) Aktualizován systém komb Atlan tak, že po použití Finisheru může hráč stále použít předchozí
  • Hráči platili příliš mnoho za použití Finisheru, což vedlo k tomu, že si nejmocnější útoky šetřili a pak je využili najednou. Tím se boj stává dynamičtějším a odměňuje se hromadění více Finisherů pro delší komba a strategičtější rozhodování

Drak

  • Bojový zážitek s drakem byl aktualizován, aby se hráči mohli pohybovat rychleji.
  • Většina nepřátel, se kterými se setkáte na drakovi, bude nyní střílet pouze projektily Hell Surge, což vám dá více příležitostí k posílení automatického kanónu.
  • Stav posílení automatického kanónu draka nyní trvá déle.
  • (*PT) Posílené výstřely z automatického kanónu draka po perfektním úhybu projdou projektilovými štíty.

Oprava chyb – všechny platformy

Úspěchy

  • Vyřešen problém, kdy někteří uživatelé nemohli odemknout Berserker Achievement/Trophy po získání potřebných vylepšení. Toto by mělo být zpětně opraveno pro všechny dotčené uživatele.

Zvuk

  • Opraven problém, kdy se hudba mohla pozastavit při přechodu mezi úrovněmi.
  • Opraven problém, kdy se během závěrečné filmové sekvence The Holy City of Aratum přerušovalo ozvučení.

Ultra-Nightmare

  • Nastavení obtížnosti – upravena značka (M*), aby zůstala zachována i po vrácení do výchozího nastavení v režimu Ultra-Nightmare.
  • Opravena chyba, kvůli které se při zabití obrněným vůdcem nebo vymahačem nezobrazoval správný název nepřítele.
  • Opravena chyba, kvůli které se při zabití hráče útokem AoE pozemními hroty jakékoli varianty Cyberdemona nezobrazovalo „???“.
  • Aktualizován ukazatel smrti, takže se nyní správně zobrazuje název Mancubus (který střílí kyselinu).

Filmové sekvence

  • Opravena chyba, kvůli které se zvukové efekty nepřehrávaly konzistentně během mezisekvencí v boji s bossem The Old One.
  • Opravena chyba, kvůli které mohla během filmových sekvencí vypadávat hudba.
  • Opraveny chyby s načasováním titulků pro více jazyků.

Havarování

  • Opraveno vzácné havarování po zničení krvavého portálu v Siege – Part 1.

Hratelnost

  • Vyřešen problém, kdy Shredder mohl ztratit funkčnost po provedení popravčího pohybu.
  • Opravena chyba, kdy Shield Saw mohl ztratit funkčnost po zachycení a následném útoku na omráčeného nepřítele v boji zblízka.
  • Opraven problém s nefunkční funkcí vylepšení při opětovném vybavení runy štítu po maximálním vylepšení.

Nabídky

  • Opraven problém, kdy někteří hráči nemohli vybrat a vstoupit do The Holy City of Aratum přes nabídku výběru úrovně.
  • Kodex Battle Knight je nyní k dispozici a objeví se v menu Codex.
  • Opraveny problémy, kdy text výběru kapitoly a prvek uživatelského rozhraní příkazového řádku blikaly.
  • Opraven problém, který se vyskytoval u některých hráčů, kdy se po předchozí aktualizaci dokončení kampaně resetovalo na 25 %.
  • Opraven problém, kdy hráči mohli přeskočit na budoucí úrovně tím, že je zvýraznili v menu výběru úrovní.
  • Stránka kodexu Arachnotron se nyní zobrazuje konzistentně v Dossier.
  • Opravena chyba, kdy posuvník v nabídce „Zorné pole“ přestal fungovat po cutscénách nebo po prorážení štítem zdi.
  • Opraveny chyby, kdy otevření/zavření spisu a znovu načtení kontrolních bodů mohlo způsobit odložení vylepšení Shredder Barbed a současné vybavení vylepšení Pincushion a Ricochet.
  • Nabídky – u upravených souborů uložení kampaně se nyní zobrazuje značka (M*).

Renderování

  • Přidána další možnost přizpůsobení kontrastu obrazu při použití HDR, která řeší problém, kdy se obraz u některých uživatelů jevil vybledlý.
guest


0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře